Проектна діяльність

   Однією з нових технологій, яка змінює погляд на сучасну освіту, допомагає сформувати в учнів нові якості особистості є проектна діяльність.

   Нині вона одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, зокрема, полікультурні, мовленнєві, інформаційні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проекту.
   

Критеріями проектної діяльності виступають:

· наявність цікавої проблеми, яка вимагає дослідницького пошуку для її розв'язання;
· самостійна діяльність учнів;
· структурування змістовної частини проекту (із зазначенням поетапних результатів);
· визначення базових знань із різних областей, необхідних для ефективної роботи над проектом;
· використання дослідницьких методів;
· визначення мети проекту;
· практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів;
· результати виконаних проектів мають бути матеріальними

   Важливим моментом є те, що проектна діяльність і проектні технології ефективно використовуються не лише як метод навчання на уроці та для формування дослідницьких навичок школярів у позаурочній роботі, а і як метод організації дослідницької діяльності вчителів.
   Проектна діяльність є тим інноваційним засобом організації навчально-виховного процесу, що забезпечує розвиток і корекцію пізнавальних можливостей у дітей з вадами розумового розвитку.





Немає коментарів:

Дописати коментар