З досвіду роботи

Звичайний учитель - розповідає.
Добрий учитель - пояснює.
Справжній учитель дає наснагу до навчання учнів.
Вільям Вард

   Навчити дитину вчитися, дати їй уміння, за допомогою яких вона буде самостійно здійматися зі сходинки на сходинку довгого шляху пізнання, - це одне з найскладніших завдань вчителя. Саме у його здійсненні- ключ до тієї педагогічної мудрості, опанування якої робить нашу працю творчою...



   Мій педагогічний світ - це світ інноваційних методів та технологій, за допомогою яких я можу реалізувати будь-які навчальні або виховні завдання, максимально наблизившись до життєвих ситуацій, адже тільки в таких умовах розвиток життєвих компетентностей учнів з особливими потребами (а працюю з розумово-відсталими дітьми) може досягнути найвищого результату. Певні відхилення у фізичному та розумовому розвитку учнів створюють труднощі в досягненні загальної освітньої виховної мети, породжують суперечності між прагненнями учнів і їхніми можливостями. Тому процес навчання і виховання розумово – відсталих дітей має чітку корекційну спрямованість.
  Мета корекційної роботи – досягнення розумово–відсталими дітьми максимально можливого для них рівня психофізичного розвитку.
  Важливим завданням корекційно-розвиваючого навчання дітей з порушенням інтелекту є їхня реабілітація та соціокультурна адаптація у суспільстві.   
   Успішність підготовки учнів до майбутнього у значній мірі залежить від їх психофізичного розвитку. Проблема взаємозалежності між психічним, інтелектуальним та руховим розвитком дитини з психофізичними відхиленнями має безпосереднє відношення до змісту, форм та методів корекційно-педагогічної діяльності вчителя. Саме тому обрана мною проблема над якою успішно працюю є «Інноваційні методи корекційно-розвиваючого навчання дітей з вадами розумового розвитку».

Секрети професійного успіху:

  • Спрямовувати активність особистості на її розвиток. 
  • Ніколи не зупинятися на досягнутому. 
  • Займатися самоосвітою. 
  • Терпляче ставитись до помилок учнів під час роботи. 
  • Заохочувати наполегливість і завзятість школярів при виконанні завдань. 
  • Залучати до посильної допомоги товаришам. 
  • Намагатись бути прикладом для дітей в усьому.
В самоосвітній діяльності використовую не тільки фахову та спеціальну літературу, але велику увагу приділяю сучасним новітнім інформаційним технологіям. На уроках активно застосовую сучасні ТЗН, що продемонстровано на відкритих уроках, зокрема:
- з використанням компютера - урок малювання "Малювання з натури іграшкової жабки";
- з використанням мультимедійної (сенсорної) дошки - урок з математики "Математична мандрівка";
- з використанням мультимедійної системи - урок навчання грамоти «Написання букви «ґ»»

Педагогічне есе

  • розповідати так, щоб зацікавити;
  • пояснити так, щоб складне стало зрозумілим;
  • створити проблемну ситуацію, щоб розбудити думку;
  • застосовувати інноваційні технології, щоб розвивати творчі здібності учнів;
  • перевірити знання і уміння учнів так, щоб виявити їх дійсний рівень.



Немає коментарів:

Дописати коментар