Звичайний учитель - розповідає.
Добрий учитель - пояснює.
Справжній учитель дає наснагу до навчання учнів.
Вільям Вард
Навчити дитину вчитися, дати їй уміння, за допомогою яких вона буде самостійно здійматися зі сходинки на сходинку довгого шляху пізнання, - це одне з найскладніших завдань вчителя. Саме у його здійсненні- ключ до тієї педагогічної мудрості, опанування якої робить нашу працю творчою...
Мій педагогічний світ - це світ інноваційних методів та технологій, за допомогою яких я можу реалізувати будь-які навчальні або виховні завдання, максимально наблизившись до життєвих ситуацій, адже тільки в таких умовах розвиток життєвих компетентностей учнів з особливими потребами (а працюю з розумово-відсталими дітьми) може досягнути найвищого результату. Певні відхилення у фізичному та розумовому розвитку учнів створюють труднощі в досягненні загальної освітньої виховної мети, породжують суперечності між прагненнями учнів і їхніми можливостями. Тому процес навчання і виховання розумово – відсталих дітей має чітку корекційну спрямованість.
Мета корекційної роботи – досягнення розумово–відсталими дітьми максимально можливого для них рівня психофізичного розвитку.
Важливим завданням корекційно-розвиваючого навчання дітей з порушенням інтелекту є їхня реабілітація та соціокультурна адаптація у суспільстві.
Успішність підготовки учнів до майбутнього у значній мірі залежить від їх психофізичного розвитку. Проблема взаємозалежності між психічним, інтелектуальним та руховим розвитком дитини з психофізичними відхиленнями має безпосереднє відношення до змісту, форм та методів корекційно-педагогічної діяльності вчителя. Саме тому обрана мною проблема над якою успішно працюю є «Інноваційні методи корекційно-розвиваючого навчання дітей з вадами розумового розвитку».
Секрети професійного успіху:
- Спрямовувати активність особистості на її розвиток.
- Ніколи не зупинятися на досягнутому.
- Займатися самоосвітою.
- Терпляче ставитись до помилок учнів під час роботи.
- Заохочувати наполегливість і завзятість школярів при виконанні завдань.
- Залучати до посильної допомоги товаришам.
- Намагатись бути прикладом для дітей в усьому.
В самоосвітній діяльності використовую не тільки фахову та спеціальну літературу, але велику увагу приділяю сучасним новітнім інформаційним технологіям. На уроках активно застосовую сучасні ТЗН, що продемонстровано на відкритих уроках, зокрема:
- з використанням мультимедійної (сенсорної) дошки - урок з математики "Математична мандрівка";
- з використанням мультимедійної системи - урок навчання грамоти «Написання букви «ґ»»
Педагогічне есе
- розповідати так, щоб зацікавити;
- пояснити так, щоб складне стало зрозумілим;
- створити проблемну ситуацію, щоб розбудити думку;
- застосовувати інноваційні технології, щоб розвивати творчі здібності учнів;
- перевірити знання і уміння учнів так, щоб виявити їх дійсний рівень.
Немає коментарів:
Дописати коментар