Перебуваю
у постійному пошуку ефективних методик
подачі матеріалу та формування в учнів
умінь, знань та навичок необхідних для
повноцінної адаптації дітей з вадами
психофізичного розвитку у суспільстві. Вибираючи методи роботи з дітьми враховую особливості розумового та фізичного розвитку вихованців. Основний акцент роблю на:
- Гру – як домінуючу форму навчання і корекції
- Системність навчання
- Розподіл навчального матеріалу на прості елементи
- Поступове ускладнення самостійних дій дітей
- Велику повторюваність матеріалу
Поряд
з традиційними ефективно використовую
цікаві інноваційні методики
Методика“Глобального читання", або методикаДомана
Методика Нумікон
Інтерактивні ігри
Пальчиковагімнастика
Узагальнюючий досвід системи Нікітіних
Елементиметодики М.Монтессорі
Елементи методики арт-терапії
Елементи методики казкотерапії
Терапія засобами сценічного мистецтва
Музично-ритмічна діяльність
Театральна терапія
Особливою та наддієвою, на мою думку, є проектна діяльність, бо є оптимальним засобом розвитку самостійності, творчості, толенрантності, мислення учнів, сприяє набуттю комунікативних навичок та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами у суспільстві.Методика Нумікон
Інтерактивні ігри
Пальчиковагімнастика
Узагальнюючий досвід системи Нікітіних
Елементиметодики М.Монтессорі
Елементи методики арт-терапії
Елементи методики казкотерапії
Терапія засобами сценічного мистецтва
Музично-ритмічна діяльність
Театральна терапія
Немає коментарів:
Дописати коментар