четвер, 7 липня 2016 р.

ПОДОРОЖ ДОЩОВОЇ КРАПЛИНИ


       Пошук оптимальних шляхів реалізації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими потребами, удосконалення форм і методів корекційного навчання, розробки нових технологій є невід`ємною частиною роботи педагога сьогодні. Одним із видів корекційно-розвиткової роботи є так звана театральна терапія.
     Цей досвід не є новий. Ще давньогрецький діяч Демосфен (322 р. до н. е.)
театральну педагогіку використовував як метод корекції неорганічних вад мовлення. Цей приклад є однією з перших згадок в історії, як про театральну і корекційну педагогіки так і про спільні їх здобутки. Так, однією з ефективних форм навчання, розвитку, корекції та морального становлення особистості є краплинки з криниці народної та наукової мудрості, які потрапляють у серце дитини засобами театральної педагогіки з урахуванням її індивідуальних психофізичних властивостей.

Немає коментарів:

Дописати коментар