Пропедевтика з невербальними аутичними дітьми має подвійну мету:
1. Формування фундаментальних загальнонавчальних навичок, спрямування уваги на вчителя, дидактичний матеріал, сидіння за партою тощо.
2. Корекція несприятливих для навчального процесу форм поведінки.
аутичну дитину дивитися в вічі! Розвивайте саме потребу в контакті.
На наступному етапі роботи з формування комунікативних навичок використовуються два основі прийоми:
1. Мовленнєвий тренінг, який охоплює вербальне розуміння та іменування експресивного мовлення.
2. Мовленнєвий тренінг із використанням тестів, який називають тотальною, або синхронною комунікацією.
В обох випадках початковою метою є засвоєння назв 5-6 предметів, дій, важливих у повсякденному житті.
На наступному етапі можна зробити домашній альбом-щоденник. У ньому містяться картинки, слова, короткі речення, які мають відображати події, але не поведінку дитини. Учитель (вихователь) записує разом з дитиною, що було зроблено в будні дні, малює картинки та інше.
У пропедевтичний період застосовують музичну та ритмічну стимуляції, які створюють базу для діагностичних взаємодій.
Немає коментарів:
Дописати коментар